whoah,länge sen.

Vardag / Permalink / 2
Omg, skämskudden är framme för hur länge sen var det jag inte skrev på bloggen haha?
Helt sinnes att man aldrig lyckas hålla igång,på riktigt liksom.
Jag sitter just nu och är ganska depp faktiskt. Det är för det första sånt himla tråkväder idag så det känns som att jaha.nu är hösten här. KUL.
Jag gillar hösten men jag vill verkligen inte att sommaren ska ta slut än, den gick på tok för fort det här året. Håller ni med?
För det andra så känns det lite sisådär för att jag känner lite ångest över livet. Vad ska det bli av mig liksom,vad ska jag göra,vad vill jag göra etc etc.
Såna funderingar har legat och grott i mitt huvud sedan i söndags och jag känner bara lite blaha över livet.
Även fast jag egentligen inte alls behöver känna så. Inte alls faktiskt, för det är inte direkt synd om mig. Jag har roliga saker som väntar i princip varje helg och jag har ett jobb och bra lägenhet och många fina vänner osv, så egentligen. Vad ska man ha ångest för?
Men ändå sitter jag här och skriver detta inlägg för det har gått så pass långt nu att jag bara vill skriva av mig allt.
Jag lovar att jag ska försöka hålla igång nu, och att ni får läsa mer. Lovar.
Hörs,hej!
 
#tbt till denna dag då leendet var på topp!
 
 
#1 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Tiden har verkligen gått fort. Just nu bryr jag mig inte så mycket om vädret men känns konstigt att vi är i augusti redan...

#2 - - Sandra:

Det känns som att sommaren alltid tar slut för fort :(!! Det är ju alltid skönt att kunna skriva av sig!!

Till top