ny vecka,nya tag!

Vardag / Permalink / 0
Hallå hej!
Hur många gånger har man inte hört, ny vecka och nya tag?  Haha,för många gånger om man frågar mig.
Man vill verkligen försöka känna en pepp inför veckan eller hur?
Jag måste dock säga att den här veckan har börjat otroligt bra, trots att det är måndag och man oftast släpar sig igenom den, så har denna måndag varit super!
Jag har varit ledig denna dag och lyckats varit supereffektiv! Jag har äntligen lämnat in min telefon på lagning,jag har kört ett pass på gymmet, och jag har varit i stallet och hunnit ridit en sväng, plus att jag fick ett väldigt givande mail om att jag ska på jobbintervju imorn! Blev superglad, och lyckas jag kamma hem jobbet så kommer ni får höra om det garanterat! :)
Juste, jag har tvättat idag också.
I lägenhetshuset eller vad man ska kalla det där jag bor så har vi fri tillgång till tvättmaskin och torktumlare nere i källaren, men i typ 2 veckors tid har tvättmaskinen varit sönder och igår äntligen fick vi en ny installerad så jag har hunnit med och tvättat hela tvätt högen idag haha..
Så med andra ord, det har varit en bra dag!
Dock så är det inte typiskt att när man väl har en ledig dag så lyckas man alltid planera in så mycket att man inte riktigt hinner vara "ledig"? Haha jag är expert på och planera in alldeles för mycket och är inte direkt bra på och vila
 
Jag hoppas ni andra haft en bra måndag, om inte skriv om hur ni upplevt denna dag, har ni haft en vanlig kaosmåndag? Let me know!
 
 
Till top