November!

Believe, Vardag / Permalink / 0
Hej hallå!
November är min favorit månad på året. 90% är ju för att det är min födelsedagsmånad(jag fyller år nu på fredag den 13:e haha) men just också för att jag gillar hösten!
Hittills så har vi ju haft otroligt fina höstmånader, knappt något regn utan bara kalla krispiga mornar som har lett till solsken hela dagarna. Jag gillar det!
Jag har ju inte varit direkt aktiv på denna sida och skrivit något kul alls men nu så känner jag att jag har tiden och viljan att uppdatera så mycket som möjligt.
Jag har ju haft en blogg tidigare genom mina år, som är oerhört personlig, jag har skrivit exakt hur jag känt just då och den bloggen sträcker sig ifrån nästan från andra året på gymnasiet till det här året,så nästan 6 år har jag skrivit på den bloggen. Helt sjukt när man tänker efter, men vill ni in och läsa känslomässiga och pratglada inlägg om ingenting så är det bara och checka in den: bbeelieve.blogg.se
 
Jag startade ju denna blogg just framför allt för att jag gillar och skriva, jag älskar och skriva texter och nu känner jag att jag vill dela med mig utav dom. Jag tänkte lägga upp en text som jag skrivit lite senare och se vad för respons det får. Spännande!
För er som undrar över namnet på denna blogg och tidigare blogg, varför den heter som heter, så är det helt enkelt pga att jag har ordet Believe tatuerat i nacken. Det är min första tatuering jag gjort, och ordet Believe står just för tro. Att jag ska tro på mig själv oavsett vad. Under mina tonår så har jag ALLTID tvivlat på mig själv och känt att jag inte räcker till, men vid 18 års ålder när man "vuxit" till sig lite och fått mer självkänsla så insåg jag att jag haft så fel.
Jag måste bara tro på mig själv.
Den enkla anledningen är namnet till denna blogg och det är också en anledning till att jag vill att denna blogg ska vara en positiv kärna för andra som känner att dom måste hitta sin tro på själva.
 
Min första tatuering - Believe.
 
Till top