Every end is a new beginning.

allmänt / Permalink / 0
Hej Hallå! 
Jag har bestämt mig för att starta en ny blogg,just precis idag/inatt eftersom kl är 01.30 haha.
Makes sense fullständigt,eller hur?
Jag har bloggat i massa år på en lite,vad ska man säga en ganska amatör och spontan nivå, men jag älskar verkligen och skriva och formulera mig på olika sätt så jag tänkte försöka testa på nått nytt nu,skapa en ny blogg och skriva några rader om allt man kan tänka sig.
Jag är en väldigt ärlig,optimistisk och positiv människa och det ni kommer få läsa här om är saker som: 
-  mode/stil, då jag älskar kläder och sätta ihop snygga outfits
- hästar, då det är min stora passion här i livet
- musik, typ det senaste som spelas på min spotify - musik är det bästa jag vet
- texter, och då menar jag saker som kommer ploppa upp i mitt huvud jag vill dela med mig av, t.ex känslan av att vara olyckligt kär eller andra känslosamma saker man kan tänkas gå igenom
- believe in yourself, är en kategori där jag kommer vända mig till alla som har svårt och tro på sig själv, skriva lite om hur jag känner och tycker om bra självförtroende m.m.
- vardag, och till sist blir det såklart massa vardagsbabbel också
 
Hoppas ni som klickar in er på denna blogg är här för och stanna,det är jag iallafall!
Kram.
 
 

 
 
Till top